JOM NENGGOK IKLAN




MINTA KERJASAMA PELANGGAN, HUBUNGI KAMI SELEPAS 3 HARI
MASIH TIDAK MENERIMA ORDER BAGI PENGHANTARAN MELALUI POS LAJU
SILA WHATSAPP/SMS SAHAJA: 017-6100171
ATAU
EMAIL: lyana_rem@yahoo.com
UNTUK TINDAKAN SELANJUTNYA.

SEMUA PRODUK YANG KAMI JUAL ADALAH ORIGINAL!!!


Mereka Yang Menjaga Penampilan

Wednesday

JAMU SUSUK DARA

TIADA HARGA BORONG

“SUSUK DARA” mmg bukan setakat menarik, bagus dan berkesan. malah tiada tandingannya. TIADA DI PASARAN LUAR. FORMULA MASIH TERKAWAL DAN MASIH RAHSIA. (Rahsia sejak tahun 1850an)


Produk2 keluaran “SUSUK DARA” semakin hangat diperkatakan ekoran hasil yang menakjubkan. Pengguna2 produk SUSUK DARA amat berpuashati dan gembira setelah menggunakannya. Kami mendapat banyak tempahan tetapi buat masa ini kemampuan kami terhad. Insyaallah pengasas jamu SUSUK DARA sedang berusaha keras untuk memenuhi permintaan pelanggan. Dengan niat yang suci serta ikhlas untuk menolong permasalahan kaum wanita kami akan mencuba sedaya upaya menghasilkan produk yang bukan sahaja setakat menarik, bagus, berkesan. Malah tiada tandingannya. TIADA DI PASARAN LUAR. FORMULA MASIH TERKAWAL DAN MASIH RAHSIA. (Rahsia sejak tahun 1850an)

Khasiat-khasiat :
1) Mengecutkan rahim
2) Merapatkan & mengetatkan faraj
3) Mengembalikan permukaan faraj yang berpasir
4) Meningkatkan kegelian ketika bersama
5) Meningkatkan kemutan
6) Menyerap & mengeluarkan kotoran, keputihan & darah beku blocking di faraj
7) Merawat masalah kekeringan

Cara makan :
1) Hari pertama - 4 biji (makan) & 2 biji (masuk dalam rahim & korek keluar selepas 72 jam)
2) Hari kedua - 2 biji (makan)
3) Hari ketiga 2 biji (makan)

CARA MENGGUNAKAN 'JAMU PEGANTIN DARA' DAN 'JAMU KEKAL DARA

JAMU JALINAN CINTA
RM 48
40 BIJI

ATASI MASALAH:
~ Jerawat batu
~ bisul pd wajah atau badan
~ kulit muka kasar seakan berpasir
~ mengalami luka
~ period yg berpnjgn xbhnti
~ sakit kulit @ kudis
~ buang angin dlm bdn
~ melawaskan pmbuangan
~ mnymbuhkn luka dlmn dgn cpt
~ mngeringkan luka
~ mncantik dn mlicinkn kulit
~ merawat mslh period
~ Mengeluarkn drh kotor
~ mngeluarkn drh nfs slps bslin
~ Cuci drh kotor&buang toksin dlm bdn
~ Matikn kuman dn unsr2 pnybb knser 
~ melancarkn peredaran darah
~ mmbnykkn susu badan bg ibu yg mnyusukn bayi

Sesuai utk ank dara,wanita dn ibu lepas bpntang 
Jamu 2dlm1 mrwt dlmn dn mncntikkn kulit 


1001 KEGUNAAN MASKER VAGINA
+ boleh rapatkan bibir fajar
+ boleh merawat gatal2 di bahagian faraj
+ boleh serap keluar keputihan
+ boleh mencerahkan kulit di bahagian faraj
+ menyamankan faraj
+ boleh merawat masalah ruam di bahagian lain
+ boleh jd pengganti deodorant
+ merawat buasir
+ merawat luka kecil

SELAIN DRPD MEGECILKAN LUBANG MISS V DAN MENGAWET MUDAKAN MISS V KITA...MASKER INI JUGA BOLEH DIGUNAKAN SEPERTI BERIKUT :


Ada antara kita pompuan ni,ketiak dia hitam.puncanya---lama sgt pakai deodorant.Hitam tu sebenarnya kesan sel kulit mati yg bertepek xmau jatuh.Nak hilangkan senang je.Sental je dengan masker vagina tu.hihi putih berseri mcm rendam klorox uolss!!



Tempat miss v tu kalau disental lembut setiap hari akan menjadi cerah n pinkish



Masker ni juga boleh digunakan kepada kulit yg gatal2...seperti ruam n geli gata..(sumpah puntianak org dolu2 kata). Ada juga yg gunakannya tuk kecutkan jerawat.



bukan sekadar masker vagina...




Khasiat-khasiat :
1) Dirumus khas untuk menaikkan ghairah seksual lelaki & wanita
2) Melancarkan peredaran darah
3) Membuang angin dalam badan
4) Memudahkan sistem pembuangan air kecil dan besar
5) Menghilangkan sakit-sakit & lenguh-lenguh badan
6) Mengurangkan keletihan bekerja

Cara makan :
1) Gentelkan kecil-kecil
2) Kunyah
3) Minum air

Disarankan ambil ketika sarapan & makan malam

Boleh juga diganti sebagai kudap-kudap

Jauhkan diri dari minum ais (angin), air kelapa (tawar ubat & herba), alkohol (panas) & durian (panas)


Magic Clear Sinus Soap RM28.90

Kebaikan:
~ Menghilangkan hama resdung dan mencegah hidung tersumbat.
~ Mengurangkan kegatalan pada mata dan muka.
~ Menghilangkan jerawat, bintik-bintik hitam dan parut nipis dimuka dengan membunuh bakteria yang menjadi punca jerawat halus dan jerawat batu.
~ Membantu dan mencerah, melembut serta menyegarkan kulit muka.

Cara Penggunaan:
Buih dan gosokkan dengan lembut ke seluruh muka dan badan kemudian bilas sehingga bersih.

Sesuai untuk semua jenis kulit terutama yang bermasalah.



MAGIC SERI CAHAYA SOAP
HARGA: RM28.90

KEGUNAAN:
1- WAJAH YANG BERJERAWAT BERBENJOL - BENJOL
2- KULIT MUKA YANG BERMINYAK

WAKTU PENGGUNAAN:
1- BANGUN PAGI SEBELOM MANDI
2- MALAM SEBELOM MASUK TIDUR.
3- SETIAP KALI SEBELOM BERWUDUK UTK SOLAT.

CARA PENGGUNAAN:
1- Basahkan sabun dan keluarkan buih.
2- Sapukan diwajah dan biarkan kering.
3- Selepas 2 minit Bilas wajah sebersih-bersihnya.

KESAN SERTA - MERTA:
1- akan terasa kulit wajah akan lebih halus dan lembut
2- akan terasa kulit wajah bebas dari minyak dan tidak melekit



Magic Body Slim Soap
RM36.00
100g

Selain dari bahan2 aktif untuk memecahkan lemak di lapisan bawah kulit, sabun ini mengandungi banyak khasiat:-

Ia mengandungi vitamin dari daun pegaga, seaweed, scrub beras dan bahan aktif untuk melembut dan melembapkan kulit. Ini menyebabkan kulit-kulit mati dan bekas2 kudis akan mengembang secara proses yg lembut semulajadi, mengering menjadi kuping dan tanggal apabila discrub tanpa meninggalkan parut.

Vitamin dr pegaga n seaweed juga akan membentuk sel2 baru lalu menyubur, menyihatkan dan memutihkan kulit dan menghalang pembentukan parut.

Elok juga diguna pada perut yang pecah2 akibat regangan semasa mengandung.



MISS-V INTIM GEL - RM56 (Yang Pregnant boleh guna)
... (UTK MASAALAH KEKERINGAN, BERFUNGSI UTK MENYUBURKAN DINDING RAHIM, MENINGKATKAN SENSITIVITI FARAJ DAN LAIN2 LG)

Penggunaan untuk bahagian intim wanita


Kebaikan:


1. Mengetatkan bahagian Intim

2. Memberi Kepuasan Maksimum
3. Mencegah Bau di Tempat Sulit
4. Mencegah Pengeringan
5. Membunuh Bakteria dan Fungus
6. Mengatasi Masalah Keputihan

Cara Penggunaan:

1.Picitkan gel ke jari telunjuk
2. Picit sehingga size 10 sen
3. Masukkan kedalam bahagian intim
4. Sapukan kedinding vagina sedalam yg boleh
5. Nikmati kepuasannya..
MISS V-MEDICATED FEMININE WASH


1- Diperbuat dari bahan-bahan alam semulajadi seperti herba, flora dan tumbuh-tumbuhan untuk mengekalkan pH normal vagina.
2- Tumbuhan dan herba digunakan untuk membersih dan menghalang bauan kurang enak dan mencegah kegatalan.
3- Selamat dan sangat lembut untuk kegunaan harian.
4- Kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau dan membuat anda berasa selesa.
5- Tumbuhan istimewa yang digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina.
6- Amat membantu di waktu kedatangan haid dari semua ketidakselesaan.
7- Membersih, mewangi, merapatkan dan merawat keputihan.

Boleh guna selepas pantang.... boleh sangat2..darah kuar lebih byk masa nifas dan ada darah bayu yg jahat n gatal. mmg digalakkan cuci alat sulit guna wawash nonon ni tuk cegah jangkitan bakteria dan cegah bau yg hanyir. wawash kita bau agak kuat sbb kita guna rempah ratus arab
Boleg guna semua peringkat usia... wawash nonon kita gentle, natural pH, tidak mengeringkan sbb area Miss V kita.

TIADA PANTANG LARANG YA..NAK PAKAI SATU BADAN PUN BOLEH!!

Bau nya wangi, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan.Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang.Feminine wash ini tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.

Kandungan: herba arab, cengkih, extrak sireh dan manjakani
P/S: FEMININE WASH BOLEH TARIK KUAR KEPUTIHAN DR MISS V.
HARGA: RM48.00 (100ml)

TESTIMONI




INI ADALAH SEBAHAGIAN GAMBAR-GAMBAR HASIL PENGGUNAAN JSD DARI PENGGUNA.

Tanpa anda sedari, anda juga mengalami masalah sebegitu. Inilah kotoran yang keluar dari Miss V anda. Jangan biarkan ianta terus berada 'didalam'..Dimana ia boleh mengganggu rutin kesihatan kita dan mungkin juga salah satu PUNCA KANSER.
UTAMAKAN KESIHATAN ANDA.
PELABURAN HARI INI, UNTUK MASA DEPAN KESIHATAN HARI ESOK.
MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT.


Hasil yg dikeluarkan selepas penggunaan Jamu Peganti Dara
selepas mkn JamuPengantinDara Rm65 
dlm proses penggunaan tu, xde lak sy rasa denyut2, sakit pinggang ke, sakit nk terkeluar ke cuma masa nk kencing tu, de rasa sakit sikit la n milu gitu...dh 3 ari, sy korek utk kluarkan JPD tu dan inilah hasilnya...bila semuanya dh dikluarkn, sy rasa segar yg teramat sgt, barulah sy terasa denyutannya...RAPAT?? Dh tentu, mmg rapat sesgt...klo x, xkn suami kte ketat kn n sgt2 berpuashati...Alhamdullillah, dh jumpa yg terbaik dlm hidup berumahtgga...tkasih kpd pengasasnya Honeydew Hanni...LoveJSD...

~ Inilah hasil dr menggunakan susuk pengantin dara....selama 21 thn khawin rupa2nya inilah kekotoran yg bersarang di miss v saya tanpa disedari...dan lebih menakjubkan..miss v saya ketat n pintu rahim/cervik saya rase kecil n kecut... ...tidak dinafikan masa mula insert terase mudah jer tapi bila habis tempuh 72 jam...sukar tuk keluarkan hasil dr miss v saya...alhamdulillah puas hati n saya berterimakasih kepada yg memperkenalkan produk ini kepada saya...kepada pengasas yg perihatin terhadap masaalah wanita...pn haneydew hanni tqsm..~

LAGI TESTIMONI>>>KLIK SINI


PRODUK UNTUK SUAMI






MINYAK IKAT KASIH - SEBOTOL RM65
- DIGUNAKAN OLEH SUAMI UNTUK TAHAN LAMA KETIKA EHEM - EHEM.

CARA KEGUNAAN: 
Diurut pagi sekali selepas mandi 3 minit.
Diurut malam sekali selepas mandi 3 minit

kegunaan:
unntuk melancarkan peredaran darah di tut tut untuk mengembang dan membesarkan. memberi kekuatan di tut tut untuk keharmonian hubungan.

DIPERBUAT DARIPADA:
- IKAN BELACAK
- LINTAH
- HABBATUS SAUDA
- LADA PAHIT
- PINANG MUDA

Minyak ikat kaseh RM65
selain untuk aktiviti mengurut bebed, ianya juga digunakan secara traditional untuk wanita yang mengalami kekeringan ketika bersama.
cara pemakaian untuk masalah kekeringan:
- sapukan pada bebed suami lebih sikit
- pastu roger n out