JOM NENGGOK IKLAN

Mereka Yang Menjaga Penampilan

SERI DEWI MALAM


JAMU DEWI SUCI (JDS) RM65 (12 KAPSUL)

Setiap malam adalah malam pertama...

SIAPAKAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau
4- Wanita yang mengalami kemaluan berbau
5- Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing
6- Wanita yang Rahim kembang lepas bersalin
7- Wanita Rahim kembang selepas period
8- Wanita Rahim kembang yang tidak datang bulan
9- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap

Mengapa mereka perlukan produk ini?

1- Rempah di dalam faraj akan meresap semua jenis air dan lendir
2- Rempah di dalam faraj akan menyedut semua jenis air termasuk didalam Rahim sehingga Rahim mengecut.
3- Ketika rempah sedang bekerja Rahim akan mengecut dan akan mengeluarkan segala jenis cecair dan akan turun ke mulut Rahim dan jatuh ke dalam faraj. Rempah tersebut menyerapnya.
4- Ketika rempah di dalam faraj ketika melakukan jimak. Rempah tersebut akan menyedut air dari zakar sehingga menpercepatkan air mani keluar.
5- Rempah di dalam faraj akan mengakibatkan faraj mengecut keseluruhannya.
6- Rempah herba yang dimakan akan berfungsi mengecutkan Rahim dan faraj. 
Rempah bertindak seperti memeras Rahim untuk mengeluarkan air dari dalam Rahim.

Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:

1- Dalam tempoh 1 jam lubang faraj tertutup.
2- Dalam proses 24 jam terasa berdenyut – denyut di ari – ari / atas V / dalam Rahim.
3- Terasa kering di faraj
4- Berdenyut – denyut di bahagian kanan atau kiri ari – ari.

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:

1- Faraj menjadi terlalu sempit dan kering.
2- Terasa Rahim kecil dan kecut
3- Daya kemutan 300% rapat dan sempit di bahagian faraj

Situasi Pasangan (suami pengguna) :

1- Terasa sempit, padat dan susah nak masuk kerana laluan faraj tertutup
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima di seluruh bahagian.
4- Terasa zakar seperti di sedut membuatkan air mani keluar dengan cepat

Kelebihan Penggunaan produk ini:

1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan
2- Mampu menipu situasi dara

Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:

~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih.

Cara penggunaan jamu dewi suci...

- Masukkn 2 kapsul ke dalam bahagian intim kiri dan kanan dalam keadaan mengcangkung.
- Ambil Sebiji Tolak sedalam yg mungkin di bahagian kanan vagina diikuti bhgn kiri.
- Makan 4 Biji pada malam pertama insert JDS, seterusnya 2 biji kapsul setiap malam
- Selepas 3 hari atau cukup 72 jam keluarkn sisa kapsul..
- Dilarang bersama selepas insert..seeloknya bersama selepas keluarkn sisa kotoran dr miss v..

Dilarang keras untuk:

1- Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara
2- Wanita yang telah monopos
3- Wanita yang faraj kering ( ketika melakukan hubungan kelamin & memerlukan bantuan pelincir)

JAMU DEWI DARA (JDD)... RM48/ 50 KAPSUL

JAMU DEWI DARA berfungsi:

~memberikan tenaga,
~merawat masalah keputihan,
~menyuburkan rahim
~memecahkan angin dalam badan dan terkentut2,
~memanaskan urat2 yg sejuk n ngilu,
~merawat sengugut,
~mengecutkan dan mencuci rahim,
~melancarkan peredaran darah,
~membuang toksik dalam badan dgn memudahkan buang air besar,
~membantu wanita berahi.
~Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba..
~insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid (boleh mengecutkan fibroid)

Cara makan :

- 1 biji pagi 1 biji mlm (botol pertama),,,(Boleh juga diambil 2 kapsul sekaligus samada pagi atau malam)
- 1 biji sehari (botol kedua dan seterusnya)

* ambil jamu selepas makan ye..

- remaja selepas baligh, contoh anak dara umur 13 yg dah period boleh makan sebiji saja selepas breakfast. selain merawat senggugut, lancarkan haid, rawat keputihan, ia juga membantu remaja menghilangkan bau badan. waktu remaja hormon mereka aktif dan remaja juga aktif bergerak dan berpeluh.

SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

1- Wanita yang muda atau tua
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang mengalami keputihan
4- Wanita yang kerap jimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap
5- Wanita selepas bersalin
6- Wanita yang mengalami gatal – gatal dalam faraj
7- Wanita faraj berbau
8- Wanita yang kerap minum air batu
9- Wanita yang belum berkahwin
10- Wanita yang datang bulan tidak teratur
11- Wanita yang kuat berkerja
12- Wanita yang rasa becak atau basah dalam faraj
13- Wanita yang kena bentan kena sejuk – sejuk atau menggigil-gigil.
14- Wanita yang pusingan haid tidak normal
15- Wanita yang tidak mengandung tapi tidak datang bulan.
16- Wanita yang payudara kendur
17- Wanita yang punggung jatuh

**Mengapa mereka perlukan produk ini?

1- Rempah yang dimakan akan mengecutkan rahim
2- Rempah yang dimakan akan mengecutkan faraj secara perlahan – lahan dari masa ke semasa
3- Rempah yang dimakan berfungsi memanaskan Rahim. Jadi darah – darah beku atau lendir – lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut Rahim jatuh ke dalam faraj. Perlahan – lahan lendir dan cecair turun ke permukaan faraj
4- Penggunaan yang berterusan membuatkan Rahim menjadi sihat.
5- Berhenti makan ketika haid jika Rahim sudah sehat dan faraj bersih.
6- Makan rempah ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut ( darah beku )
7- Makan rempah ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid.
8- Makan rempah ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan.

*** Tindakan balas herba POSITIF kepada pengguna:

1- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak
2- Lendir – lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
3- Terasa denyutan di ari –ari atau dalam Rahim
4- Terasa denyutan di faraj
5- Terasa hangat dalam faraj
6- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan – lahan dari masa ke semasa
7- Seluar dalam basah akibat air bukan kencing
8- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau
9- Bila penggunaan berterusan semua kesan – kesan di atas hilang.
10- Payudara tegang dan pejal.
11- Punggung tegang dan pejal.
12- Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makin terasa seketul keras di bahagian ari- ari.
* urutkan perlahan2 naikkan ke pusat time by time ( boleh tahu kedudukan peranakan di mana)

* Tindak balas Pengguna ketika menggunakan produk ini:

1- Faraj rapat tanpa lendir.
2- Faraj menjadi hangat
3- Payudara berdenyut – denyut
4- Punggung berdenyut - denyut

* Situasi Pasangan ( suami pengguna ):

1- Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj
2- Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
3- Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.

Kelebihan Penggunaan produk ini:

1- Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
2- Payudara yang kendur akan tegang dan montok
3- Punggung Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
4- Faraj yang bersih dan sehat
5- Rahim yang subur.

Tindak balas herba NEGATIF kepada pengguna:~

Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Kesat dan menpercepatkan monopos.

Dilarang keras untuk:

1- Wanita yang minum arak
2- Wanita mengandung
3- Wanita terus mengamalkan minum air batu

JAMU SERI DEWI MALAM

AMARAN: JAMU INI TIDAK BOLEH MAKAN BERSAMA PRODUK PELANGSING / JAMU HERBA LAIN..SILA DAPATKAN NASIHAT SEBELUM MEMBELI..KAMI TIDAK BERTANGGUNGJAWAB JIKA ADA SEBARANG TINDAK BALAS BERLAKU

SUSUKAN QALBU (SQ) (RM40 / 5 Biji)

Rahsia kembali dara seperti malam pertama (",)

:~teksture ye yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur,tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam selepas dimasukkan dalam vagina.
:~akan terasa kering tp miss V akan terasa grip sangat...

SIAPA KAH YANG SESUAI UNTUK MENGGUNAKAN?

1- Wanita yang belom monopos.
2- Wanita yang faraj ternganga berlendir dan berair
3- Wanita yang ada white discharge (keputihan)
4- Wanita yang rasa becak atau basah dalam miss V

Tindakan balas herba POSITIF "-

1- lubang "v" rasa tertutup.
2- Terasa kering di miss v
3- Dinding kanan dan kiri vagina bertembung

Situasi Pengguna ketika menggunakan produk ini:

1- Vagina menjadi terlalu sempit dan kering.

Tindak balas herba NEGATIF :-

~ Jika salah penggunaan digunakan oleh wanita tidak bermasalah seperti dinyatakan diatas akan terjadi terlalu sakit di bahagian faraj. Berdarah dan pedih

Cara Guna: Insertkan sebiji ke dalam Cik V, Tahan selama 3-4hari x perlu keluarkan.

Fungsi
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan, 
:~ merapatkan Cik V dan anda kembali dara.
Tidak boleh dimakan.

:- SUSUKAN QALBU adalah alternative kpd mereka yg tidak suka kepada jamu. 
SQ ni senang cite utk suka2 nak kasi ketat disamping mencuci dalaman dari keputihan. 
SQ hanya membersih di laluan vagina, tidak sampai ke pintu rahim.

:~ Antara ramuan dan adunan utama:
manjakani,
minyak zaitun,
aloe vera dan lain-lain bahan.

Cara nak guna SQ dan kesan....

dah ramai yang guna SQ dan banyak testimoni :

1)digunakan selepas buang air kencing
2) dalam keadaan mencangkung, tolak sebijik dalam-dalam dan jauh.
3) cara tolak melalui lubang "tut" lah kan... ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..

Kesan :- mungkin berbeza-beza setiap individu tetapi hampir kesemua antara kita guna membawa kesan yang sama :-


1) pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam.

2) Pd masa sama akan mula rasa pedih dan perih seperti di grip. Keaadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihatkan "mencuci" gunakan fw kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.

3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji.....tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.

4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.

5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal. 

**Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam. wallahualam

** Digalakkan Guna Seminggu Sekali
** Digalakkan buat pembersihan guna Jamu Dewi Suci Dahulu utk mencuci kotoran dari pangkal rahim krn SQ mencuci di laluan vagina sahaja utk menarik keputihan,,,
Seeloknya diambil 2 minggu selepas penggunaan Jamu Dewi Suci (JDS) utk mengelakkan faraj terlalu kering.


MASKER INTIM (MI) RM30/ BOTOL (Serbuk)



Fungsi:

:- merawat keputihan & jangkitan vagina
:- merawat masalah kegatalan di bahagian intim
:- menegangkan dan merapatkan bibir faraj yg menggeleber
:- menggebukan pipi vagina & melembutkan
:- memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
:- mengembalikan warna asal miss v..pinkish
:- meningkatkan rangsangan apb disentuh-lebih sensitif

- Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan DAN DISAPU sebagai bedak.
- Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan permukaan faraj yang lembab- Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan kembali MASKER INTIM SDM

*** Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk area pipi kanan dan kiri

Khasiatnya:

- Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus
- Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup
- Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak akan menjadi rapat kembali dan tegang
- Penggunaan yang berterusan dan kerap akan mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj

Cara penggunaan dan kesannya

:-- Sapukan masker intim ke seluruh bahagian intim.
:- Scrubkn di kawasan yg berdaki dan gelap.:- Merapatkan dan mengetatkan bahagian intim.
:- Bahagian intim kering dan selesa,cerah,tegang & sensitif..

Bahan2nya: manjakani, sireh, cengkih dan pinang muda

MAAJUN CINTA ADAM & HAWA (MCAH)  -RM48 (45gm)

Bahan dalam MCAH:
mengandungi herba2 yg terdiri daripada : 

LADA PAHIT
TONGKAT ALI HITAM
MATA PELANDUK
MAHKOTA DEWA
BELUT
SARSI
MADU
LAIN-LAIN HERBA

MCAH:
ramuan dan khasiatnya mmg sgt SPECIAL..maajun kita juga ada isi BELUT untuk mnghaluskan kulit,menaikkan seri wajah serta merawat luka dalaman n luaran disamping khasiat2 yg lain

SERI DEWI MALAM
MAAJUN CINTA ADAM & HAWA -RM48 (45gm)

Tiada nafsu bersama suami?
Mengelak dan rimas bila diajak bersama?
Pura-pura puas utk menjaga hati suami?
Prestasi yang hambar dan tawar?
Badan terasa lemau dan lemah?
Kuat mengantuk?
Perut sebu?
Tidak lawas?
Kami ada penawarnya..MAAJUN CINTA ADAM & HAWA. In shaa Allah kesannya dapat dilihat dalam waktu yang sigkat.

Ramuan dan khasiatnyanya mmg sgt SPECIAL..maajun kita juga ada isi BELUT untuk mnghaluskan kulit,menaikkan seri wajah serta merawat luka dalaman n luaran disamping khasiat2 yg lain


Tindak balas setelah menggunakan MAAJUN CINTA ADAM & HAWA :

1. Badan terasa lebih bertenaga dan cergas

2. Peredaran darah menjadi lancar
3. Membuang angin dalam badan, badan rasa ringan je lepas makan ni
4. Membantu melawaskan buang air kecil dan besar
5. Membuang sisa toksin di dalam badan

Siapakah yang sesuai menggunakan MAAJUN CINTA ADAM & HAWA :

1- Lelaki dan wanita dewasa

2- Lelaki dan wanita yang kurang nafsu syahwat
3- Lelaki yang lemah tenaga batin
4- Lelaki dan wanita yg mementingkan kesihatan dalaman
5- Wanita dalam pantang (buang angin dalam badan, takde sejuk-sejuk, rasa sedap je badan nanti)

:- Ibu mengandung tidak dibenarkan.


Cara makan:


:- gentelkan, kunyah, makan dan minum air masak.
pastikan tangan kering, elakkan terkena air kerana boleh menyebabkan kulat.
satu bekas boleh tahan sehingga 1 bulan dan bergantung juga pada penggunaan.

JAMU DEWA SAKTI (JDT) RM65 (30BIJI) 

 Jamu amalan harian utk kaum adam yg mementingkan kesihatan..

:- tenaga fizikal n badan terasa ringan
:- boleh melancarkan peredaran darah
:- memulih kan tenaga dlm bdn n kesihatan
:- membuang angin yg bisa dlm bdn
:- sembelit / melawaskan
:- membuang sisa toksin dlm badan

 Ramuannya:
- akar Eurycoma longifolia,
- Smilax myosotiflora,
- biji Nigella savitum,
- rhizoma zinguber officinalefolium,
- cassi angustifolia,
- Fructus amomum kepulaga,
- Fructus coriandrum sativum,
- korteks cinnamonium zeylanicum,
- benih pimpinella anisum,
- benih triticum aestivum,
- benih Helianthus annuuss.

 Cara makan :


 1 biji sehari (selepas makan). 
MRZACK POWERBRO (MZPB).. .RM69/ 6KAPSUL

Mr. Zack POWER BRO!!!

merupakan satu rumusan unik yang menggunakan kaedah bioteknologi dari gabungan ekstrak herba asli terpilih, dijamin selamat dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 07031109T).


7 Ramuan utama POWER BRO!!! ialah:
1) Radix Eurycoma Longifolia
2) Radix Alomorphia Malaccensis
3) Tuber Coleus Tuberosus
4) Folium Fagrae Fragrans
5) Radix Acorus Calamus
6) Herb Vitex Longisepala
7) Rhizome Zingeber Cassumunar

Keberkesanan POWER BRO!!!

 dijamin untuk:
1) Memberi tenaga dan membantu mereka yang mengalami masalah zakar yang sukar tegang dan kurang mantap
2) Membantu merangsang dan meningkatkan tahap kesihatan keseluruhan sistem badan.
3) Melegakan kesakitan pinggang serta baik untuk ginjal, jantung dan hati. Juga membantu menguatkan tulang dan tisu badan.
4) Meningkatkan pengeluaran hormon lelaki dan membantu meningkatkan tahap kesuburan.

CARA MAKAN: 

** Sebiji Sejam sebelum bersama
**Jika yg mengalami kesukaran naik ambil 2 biji sehari

P/S: Ambil Sebiji Sebelum bersama--** Sebiji Boleh tahan sehingga 3-4 hari**

LET YOUR MR. ZACK STAY STRONG WITH POWER BRO!!!

 SDM VAGINA TIGHTENING GEL - RM56 (15ML)

 ramai yang tahu apa keistimewaan gel ini.i anya berubat utk mematikan kuman - kuman di dalam faraj yang penyebab kepada keputihan.


Tahap keanjalan semulajadi vagina bukan sahaja disebabkan oleh proses kelahiran semata2 tetapi beberapa faktor lain spt usia, hubungan kelamin yg kasar dan terlalu kerap, kehilangan bentuk asal atau sememangnya longgar secara semulajadi.

Vagina yg longgar boleh mengakibatkan banyak masaalah apabila seseorang itu tidak dapat lagi merasai sensasi dan nikmat semasa bersama pasangan. Ini adalah satu pengalaman yg amat mengecewakan lalu lama-kelamaan hubungan menjadi dingin.

Dewasa ini pembedahan “vaginoplasty” semakin popular. Selain harganya yg mahal ia juga boleh membawa komplikasi2 lain atau kesan sampingan akibat pembedahan itu sendiri. Oleh itu VAGINA TIGHTENING GEL keluaran SERI DEWI MALAM adalah pilihan paling tepat, terbaik, selamat dan semulajadi utk digunakan.



VTG intimate gel adalah berubat, 100% herba semulajadi dan tidak merbahaya walaupun ia digunakan di dalam vagina. Herba2 spt manjakani, pueraria mirifica, aloe vera dan lain2 herba mengandungi elemen2 yg boleh mengetatkan kulit. Ektrak dari herba2 ini diadun ke dalam bentuk krim yang dapat memperbaiki keanjalan dan kekekatan vagina sehingga 80% jika digunakan secara konsisten. Ia adalah berubat utk mencegah dari bakteria atau fungus yg menyebabkan masaalah keputihan n bau kurang enak.


VAGINA TIGHTENING GEL SERI DEWI MALAM:

Berubat dan Mengetatkan Vagina
Memutarkan kembali jam biologi dan mengembalikan elasticity vagina
Pelincir Semulajadi
Mengurang kesakitan akibat kekeringan
Kesan dalam masa yang singkat
Anda dapat merasakan kesan sensasi ketat dalam masa yang singkat wlaupun dgn penggunaan yang pertama
Meremajakan dan menyuburkan dinding vagina
Melembapkan dan memberikan sensitivity pada dinding vagina
Merangsang ghairah seksual
Mencegah bakteria dan anti-fungal
Kesan keseluruhan vagina yang bersih, harum, sihat dan segar
Mengembalikan keyakinan diri bersama suami
VAGINA SIHAT, RUMAHTANGGA BAHAGIA!!!

siapa yang perlu menggunakan gel ini?

~ wanita - wanita yang sibuk bekerja yang kurang tahu tentang penjagaan alat sulit~ wanita - wanita yang kurang bernafsu utk menikmati hubungan seks bersama suami.

Situasi bila paling sesuai utk menggunakan intim gel ini???~ boleh dijadikan sebagai gel penjagaan harian utk kebersihan dalaman faraj selepas dibersihkan oleh Jamu Dewi Suci

Jika anda Menggunakan Intim Gel SDM pertama kali:

1- faraj anda akan terasa sejuk. selepas 1 ke 2 jam anda akan terasa seperti lecak dan banjir air keluar dari lubang faraj.

2- akan terasa seperti tidak selesa kerana air dari dalam faraj akan turun dengan sendirinya.

3- bersihkan faraj anda. sapukan n masukkan kembali gel kedalam faraj anda.

4- jika anda mempunyai keputihan atau kekotoran akan berlaku tindak balas seperti gatal2.

5- selang hari kedua atau ketiga..faraj anda TIDAK AKAN TERASA SEPERTI BERAIR.

6- penggunaan yang kerap ANDA AKAN TERASA SELESA SEBAB COOL DAN KERING, SEMPIT DAN SANGAT2 RASA SELESA

7- penggunaan yang berterusan akan memberi effect kesegaran kepada seluruh badan anda.

rekemen: DI GUNAKAN SETIAP HARI 2 KALI SEHARI SEBAGAI AMALAN HARIAN

HANYA MEREKA YANG SUDAH PERNAH MENGGUNAKAN GEL INI AKAN TAHU KEBAIKAN PRODUK INI.

ANDA PATUT MENCUBANYA ...UTK MENGEMBALIKAN DERIA SENSITIF SEMULAJADI YANG MENJADIKAN ANDA LEBIH SEKSI DAN MENGUNDANG RASA INGIN BERCINTA

CARA GUNA:~ Sapukan sekitar dinding vagina guna jari. Ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina supaya lebih sensitif dan ketat.

~ Gunakan setiap hari sebagai amalan dan rawatan harian. 

rekemen penggunaan: digunakan setiap kali masuk ke tandas.

SDM MEDICATED ARABIC/ROSE FEMININE WASH (FW) RM48/100ML

Bauan semulajadi adalah normal dan ramai wanita mengalaminya.
Ianya berpunca dari peluh, bakteria dan perubahan hormon.
Cucian setiap hari boleh mencegah bauan ini.
Jika ada masalah dgn kelembapan melampau, keputihan dan perpeluhan yg mendatangkan bau bolehlah gunakan MISS-V feminine wash inii.
Tetapi awas. jika terdapat bauan yg luar biasa itu adalah tanda jangkitan vagina.

# diperbuat daripada bahan2 alam semulajadi seperti
herba, flora & tumbuh2an utk mengekalkan pH normal vagina
# tumbuhan & herba digunakan utk membersih & menghalang bauan kurang enak & mencegah kegatalan
# selamat & sgt lembut utk kegunaan harian hingga boleh digunakan di seluruh badan
# kandungan herbanya menolong mengekalkan kelembapan semulajadi di kawasan vagina, mencegah kekeringan melampau & membuat anda berasa selesa# tumbuhan istimewa yg digunakan mengandungi bahan berubat antiseptik serta mengencangkan otot vagina
# amat membantu di waktu haid dari semua ketidakselesaan kebersihan yg meyakinkan
Feminine wash berbau wangi, bau rose yang kuat, dingin dan menyegarkan. Ianya feminine berubat yang sesuai untuk keputihan. 

Sesetengah org yg ada alergik bila berpeluh celah peha dan gatal2 amat sesuai menggunakannya. Pada permulaan penggunaan akan rasa sedikit pedih dan kemudian pedih tu akan hilang. 

Feminim wash tidak seperti produk lain yang hanya sekadar wangi tetapi tidak berubat dan mencegah keputihan.
Gabungan ubat hospital, herba yg dikomersialkan dan ekstrak ros..

 FW SDM adalah berubat. ubat hospital yang telah diolah dgn herba dan dikomersialkan oleh SDM, bkn sebarang pencuci wanita. Perkataan "medicated" pada fw itu sendiri memerlukan permohonan lesen khas .

Kandungan:
herba arab,
cengkih,
extrak sireh
dan manjakani.
UTK FW ROSES


COLLAGEN HERBALICIOUS WHITE....RM100/12 SACHET



MENGANDUNGI CAMPURAN ISTIMEWA:

:- VIT C
:- ASTAXHANTIN,
:- MANJAKANI,
:- KACIP FATIMAH,
:- PUERIA LOBATA,
:- SIREH,
:- CUKA EPAL,
:- EKsTRAK ROSELLE,
:- DELIMA,
:- GARAM BUKIT
:- dan beberapa herba terpilih lain

Selain untuk kecantikkan kulit ia juga berfungsi untuk
~mengetatkan dalaman,
~menguatkan cengkaman otot vagina
~mencegah keputihan
~mengencangkan payudara
~menaikkan punggung
~menyihatkan kuku dan rambut
~menguatkan otot sendi
~melewatkan penuaan
~menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata
~menutup liang pori terbuka

*sesuai untuk wanita & remaja
*tidak sesuai untuk ibu mengandung

* -Produk ini telah pun dirisik formulanya oleh pasaran Arab kerana collagen kita mengandungi khasiat bonus iaitu campuran herba. Disamping memulihkan dan memutihkan kulit, dalaman juga terpelihara dengan mantap!!!"
-dalam bentuk cecair. terus makan atau hisap dari sachet.
 ~sangat2 convenient dan tak perlu kelam kabut cari air. 
masukkan saja dalam handbag, boleh dimakan dimana2 saja.
 ~tetapi waktu makan yg terbaik ialah waktu sebelum tidur sbb pada waktu ini badan menyerap khasiat collagen ke dalam tubuh. 
~Jika diambil pada waktu pagi ketika perut kosong pun elok tetapi dikhuatiri kita mudah terkena gastrik kerana collagen kita mengandungi peratusan Vitamin C yg amat tinggi.

BERINA C PLUS -JUS SUNNAH UTK MINDA....RM38/ 15SACHET

Pastikan anak2 anda telah berBERINA C+ sebelom ke sekolah. Jus minuman sunnah mengandungi 7 jenis herba sunnah kaya dgn VITAMIN C untuk kecerdasan otak dan membina IQ yg tinggi. Mana yg tak sempat breakfast pastikan anda bekalkan mereka 2 sachet utk kecergasan tubuh dan minda di waktu pagi dan petang. Mudah dibawa ke mana2 sahaja. Terus diminum dari sachet.

Berfungsi untuk:
~Prebiotik
~Tenaga Aktif
~Minda Sihat Cergas
~Kuat Daya Ingatan
~Sel Darah Sihat
~ Immunisasi Badan
~Nutrisi Semulajadi
~Elok jika alami sembelit

Khasiat terdiri drp:
1. Estrak Saffron 
2. Habatusauda
3. Kismis
4. Madu
5. Buah Tin
6. Delima
7. Gam Arab

~ Rasa Perisa Blueberry
~ Cadangan pengambilan Berina C Plus adalah seperti berikut:
1. Utk bayi..hujung sudu saja
2. Utk umur 1 tahun ke atas..1 sudu teh
3. Utk umur 3 tahun ke atas 1 sachet
4. Utk peringkat Remaja dan dewasa 2 sachet sehari

SABUN LULUR KASIH (SLK) RM36 100gm:


SENSATION MEDICATED SCRUB SOAP "LULUR KASIH" RM36 /100gm:~SENSASI DIRIMU MEMPESONAKAN...

Berspa lah dengan meLulur Kasih diri anda dirumah . Sabun Lulur Kasih dapat membantu:
~ membuang cell kulit mati,
~ melembutkan kulit seluruh badan ,
~ membantu peredaran darah,
~ membantu untuk menghapuskan gatal,
~ bekas-bekas kudis,
~ panau,
~ parut serta jerawat badan dan anti radang.

Antara ramuan2 sabun lulur kasih....

Bebas bahan kimia dalam proses pembuatan sabun. Tingkat kesihatan dan kenyamanan kulit. Khas untuk seluruh tubuh badan dan bukan di muka iaitu:


-temu kunyit,
- pulut putih,
- kayu manis,
- sireh,
- minyak zaitun dan lain2 -lain lagi..

Bertindak sebagai antiseptik, membersihkan,mengeluarkan kotoran dari sel kulit mati serta menghaluskan kulit. Sesuai digunakan bagi badan-badan yang berjerawat dan bernanah,berparut , ton rona tak sekata, ketiak hitam. Kepada ibu2 selepas bersalin yang mengalami tenguk hitam, celah2 peha hitam dan celah-celah lipatan perut.

Sabun lulur kasih product keluaran SERI DEWI MALAM sudah berada dipasaran amat sesuai bagi semua jenis kulit dan menjadikan kulit lebih bersih..lembut..cerah..dan gebus....

yg mempunyai masalah kulit juga sesuai menggunakan Sabun Lulur Kasih ini..
SABUN 3 IN 1 GP (3GP) - RM29

PRODUK TERBARU KELUARAN MODEN TRADISIONAL: SABUN KHAS UTK JERAWAT " 3 in 1 Goodbye Pimpal ( 3 in 1 GP)"

Sabun ini di reka khas untuk golongan adik-adik muda remaja atau dewasa yang mengalami perubahan hormon yang mengakibatkan muka berminyak dan berjerawat. Yang sampai keluar nanah pun ada. Ini sebenarnya boleh mengakibatkan sesorang itu berasa rendah diri.

Maka dengan ramuan seperti beras, pulut hitam + pulut putih, pinang, temu, kunyit, akar wangi, limau nipis, kulit kayu manis dan buah pala maka lahirlah 3 in 1 GP.

Berfungsi khas untuk mengurangkan minyak berlebihan di wajah serta mengeringkan jerawat dengan izin Allah. 

Apa yang dikatakan "Three in One" ialah:-
(i) Berfungsi sebagai pencuci-muka -3 kali sehari dengan buih sahaja.
(ii) Berfungsi sebagai scrub - seminggu sekali dengan menggosokkan sabun di muka.
(iii) Berfungsi sebagai masker - seminggu sekali dengan merendam sabun tersebut supaya yang lembik ( benyek) di ambil dan dijadikan masker sehingga kering.

Insyaallah dengan dengan izin Allah jerawat-jerawat di wajah berjaya dikeringkan dan telah terbukti berjaya membantu beberapa pengguna-pengguna awal 3 in 1 GP