JOM NENGGOK IKLAN





Mereka Yang Menjaga Penampilan

RADIANCE SIGNATURE


RM180.00(wm) RM185.00(em)
FREE POS

RADIANCE SIGNATURE
Radiance Signature merupakan minuman yang diformulasi khusus untuk mencerahkan dan menyerlahkan keremajaan kulit anda dari dalam. Ia diperkaya dengan kebaikan kolagen serta vitamin C dan E yang ternyata berkesan untuk membantu mengatasi masalah kulit serta meningkatkan keanjalan dan kehalusan kulit.

KHASIAT RADIANCE SIGNATURE

Menyerlahkan keremajaan kulit
Menjadikan kulit anda lebih berseri
Meningkatkan kecerahan kulit wajah dan tubuh
Menyingkir toksin dari tubuh badan
Mencegah penuaan kulit
Mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus
Menyingkir sel kulit mati
Memperbaiki dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang lebih sihat
Menyingkir parut jerawat, jeragat, dan bintik-bintik hitam
Menyingkir kesan lingkaran hitam bawah mata
Mengecilkan liang pori
Meningkatkan tahap metabolisme
Meningkatkan sistem imunisasi bagi mencegah jangkitan penyakit
KANDUNGAN RADIANCE SIGNATURE

Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia mengandungi asid amino yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menyeimbangkan kandungan protein dalam badan serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Kolagen juga bersifat antioksidan dan berupaya memelihara keanjalan dan keremajaan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka. Selain itu, kolagen juga mampu menggalakkan pembakaran lemak, memelihara sel-sel tubuh serta meningkatkan tahap metabolisme.
Vitamin C: Vitamin C yang turut dipanggil asid arkobik ini sering terkandung di dalam buah-buahan dan sayur-sayuran serta tinggi kadar antioksidan yang berperanan menyahtoksin dan meneutralkan kesan radikal bebas sekaligus berupaya mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit.
Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.
Madu: Madu merupakan manisan yang dihasilkan oleh lebah menggunakan nectar bunga yang tinggi kandungan antioksidan. Selain membantu meningkatkan sistem imunisasi bagi mencegah janggkitan penyakit, ia juga berfungsi memelihara kehalusan dan kelembutan kulit serta menghasilkan tona wajah yang sekata. Madu juga mampu menggalakkan pemulihan luka dan memudarkan parut di samping membantu masalah kulit.
Kurma: Kurma bukan sahaja baik untuk kesihatan tubuh badan, malah ia kaya dengan antioksidan yang ternyata berkesan untuk mencegah kerosakan sel di samping membantu menentang penuaan kulit. Kurma juga berupaya menyingkir sel kulit mati dan menggalakkan sel yang baru dan lebih sihat serta memelihara keanjalan dan kehalusan kulit. Ia turut kaya dengan vitamin B5 atau asid pantothenic yang berupaya memperbaiki kerosakan sel kulit akibat radikal bebas.
Purasweet: Purasweet merupakan sejenis gula yang diformulasi dengan menggabungkan sukralosa yang merupakan pemanis tiruan bersama sukrosa yang terhasil daripada tebu bagi menambah rasa manis di dalam makanan dan minuman anda di samping membekalkan tenaga kepada tubuh badan.
Asid Malic: Asid malic merupakan sejens sebatian organik yang terkandung di dalam buah epal yang berkesan untuk mencantikkan kulit. Di samping membantu merawat masalah jerawat, asid malic juga mampu mengurangkan kesan penuaan kulit seperti kedutan dan garis-garis halus serta menggalakkan penghasilan kolagen seterusnya meningkatkan keanjalan, kehalusan dan kelembapan kulit.
Asid Sitrik: Asid sitrik merupakan sebatian organik yang sering terkandung di dalam tumbuhan dan buah-buahan seperti oren dan limau. Ia berupaya menyingkir sel kulit mati dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit yang lebih sihat seterusnya mengurangkan kesan penuaan, parut jerawat serta membantu memperbaiki struktur kulit. Asid sitrik turut membantu meningkatkan kecerahan kulit, menyingkir kotoran dari liang pori, di samping menghasilkan tona kulit yang lebih sekata.
Air: Air merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerikan kulit.
CARA PENGAMBILAN RADIANCE SIGNATURE

Koyakkan uncang Radiance Signature dan ia boleh terus diminum.
Ambil 1 uncang sama ada sebelum sarapan pagi atau sebelum tidur.
Untuk mendapatkan hasil yang terbaik, ambil 1 uncang setiap kali sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur pada waktu malam.
Anda disyorkan agar tidak mengambil minuman berkafein dan beralkohol untuk kesan yang optima.
Anda digalakkan untuk meminum sekurang-kurangnya 8 gelas air kosong setiap hari untuk hasil yang berkesan.
Selamat untuk ibu hamil atau dalam pantang.
Incoming search terms:

makanan tambahan radiance
radiance signature
radiance signature berkesan
radiance amira
radiance minuman kolagen
radiance signature untuk bayi dalam kandungan