JOM NENGGOK IKLAN





Mereka Yang Menjaga Penampilan

WIS PUTIH HIJAU (SET PERAWATAN KULIT)



 RM130.00(WM) rm135.00(EM)
FREE POS

WIS PUTIH : SET HIJAU JERAWAT UNTUK KULIT JERAWAT, PARUT, SENSITIF DAN BERMINYAK
KEBAIKAN WIS PUTIH : SET JERAWAT HIJAU
*sesuai khas dibuat untuk kulit jerawat yg kritikal
*memudarkan parut jerawat
*merawat kulit sensitif
*mengawal kulit berminyak
*mencerahkan kulit sekata
*mengecutkan jerawat
*menyembuhkan kulit rosak
Ia didatangkan dgn kekuatan 3 produk utama iaitu :
1. Sabun Pucuk Jambu
- berupaya membunuh jerawat , mgawal minyak dan memudarkan parut . mengandungi beberapa herba terpilih serta ibu kunyit , aloe vera dan juga minyak tea tree yang terbukti berupaya merawat masalah jerawat , parut tebal , kulit sensitif dan mengawal minyak muka . Teknologi baru yang digunakan dalam sabun ini menyebabkan tidak perlu bagi individu itu untuk memakai toner .
2. CC Cream
- hebat dan hebat dgn 5 agen bahan pemutih terbaik dunia beserta SPF85 PA++.Tersohor sbagai krim paling hebat dgn keajaiban 20x ganda daripada bb cream , foundation dan krim asas yang biasa . Krim siang mgandungi ektrak arbutin ,M- tranexamic , glutathione murni serta pitera . Kekuatan SPF 80 degan teknologi FERN- Block yang meghalang penembusan cahaya secara 99% . Bkn itu sahaja , ia mengandungi Korean Powder , sejenis serbuk bedak yang ringan dan tersohor di Korea .
3. Gel Malam Berubat
- Gel malam berubat yang mengandungi herba terpilih serta berantibiotik . Gel Malam Berubat Wis Putih diperkaya ekstrak aloe vera dan chorophyll hijau bagi merawat kulit serta memudarkan parut . Juga mengandungi menthol untuk rasa sensai dingin . Sensasi dingin ini mampu meredakan keradangan dan kemerahan kulit serta mengecutkan jerawat dengan cepat