JOM NENGGOK IKLAN





Mereka Yang Menjaga Penampilan

EPHYRA SKIN NANO Advance Repair Serum

 100% ORIGINAL

RM68.00 Tak termasuk pos
10 KESAN NYATA EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

1. Mengecutkan jerawat
2. Menghilangkan parut jerawat & jeragat
3. Menganjalkan & menegangkan kulit wajah yang kendur
4. Menghilangkan bintik – bintik hitam
5. Mencerahkan kulit kusam
6. Memperbaiki tona kulit tidak sekata
7. Mengekalkan kelembapan wajah
8. Menghilangkan lebam bawah mata
9. Merawat kulit terbakar ( sunburn )
10. Memberikan efek kilauan pada wajah



CARA PENGGUNAAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM

1. Cuci muka dengan sabun muka Ephyra Skin Bar
2. Keringkan muka dengan tuala bersih
3. Titiskan 2-3 titis Ephyra Skin Nano Advance Repair serum ke atas telapak tangan
4. Gunakan hujung jari, ratakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum pada beberapa bahagian muka dan leher
5. Dengan urutan yang lembut bermula dari dalam ke luar, sapukan sehingga serum meresap. Untuk hasil yang maksimum, gunakan Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum setiap hari, siang dan malam
 
 
APAKAH KEHEBATAN EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
Ephyra Skin Nano Advanced Repair Serum adalah serum pertama keluaran Oceanlife Marketing Sdn Bhd dibawah jenama Ephyra. Dengan menggunakan Teknologi Nano yang dipatenkan di Switzerland, serum ini telah teruji dan terbukti secara klinikal dapat memulihkan kulit yang rosak dan mengembalikan kulit yang cantik berseri.


KENAPA MEMILIH EPHYRA SKIN NANO ADVANCED REPAIR SERUM
BEBAS dari sebarang bahan kimia, merkuri dan hydroquinone. serum ini sangat senang meresap sehingga ke lapisan paling dalam kulit dan tidak berminyak. Gabungan formulasi bahan antioksida iaitu Arbutin Semulajadi, Gluthathione, Vitamin C dan E mampu mencerah dan menaikkan seri wajah.


BAGAIMANA TEKNOLOGI NANO BERTINDAK PADA KULIT
Teknologi Nano adalah teknologi terkini dan sangat popular dalam bidang kecantikan. Teknologi ini menjadikan partikel serum sangat kecil sehingga mudah meresap untuk masuk ke lapisan kulit yang paling dalam. Partikel serum yang telah meresap akan memulihkan struktur dalaman kulit dan menjadikan permukaannya anjal dan tidak berminyak. Dengan serum ini, ia memberikan manfaat kepada kulit :

MEMULIHKAN : Mengembalikan dan memulihkan keanjalan kulit secara luaran dan dalaman bagi menghasilkan kulit wajah yang lembut, cerah dan sihat berkilau serta bersinar. Ia turut memperbaiki kulit wajah agar tampil lebih bersih, tegang & muda.

MEMPERBAHARUI : Menyerap jauh ke dalam sel kulit dan menjadikan proses pembaharuan sel kepada tahap maksima. Untuk hasil kulit yang anjal, lembut, dan tampak bermaya. Kulit akan menjadi lebih cantik, cerah dan sempurna.

MELINDUNGI : Melindungi kulit wajah dari kerosakan akibat sinaran radiasi UV dengan cara meneutralisasi proses antioksida. Serum ini turut mengurangkan radikal bebas dan melawan tanda penuaan dengan menjadi agen anti-oksida yang sangat berkesan. Ia mampu mengembalikan Vitamin E kepada kulit.